Μεταφερόμαστε σε μια άλλη εποχή. Τότε που τα λεωφορεία στην παλιά Αθήνα είχαν εισπράκτορα και εισιτήριο 1 Δραχμή. Η τιμή μέσα σε λίγο διάστημα θα αλλάξει σε 30 ή και 50 δραχμές. Δίπλα από τον οδηγό υπήρχε ένας κλειδωμένος συνήθως πορτοκαλί κουμπαράς.
Το Ελληνικό κράτος έδωσε άδειες για τη λειτουργία αστικών συγκοινωνιών στις αρχές του 20ου αιώνα. Το 1952, πραγματοποιήθηκε η ίδρυση έξι κοινών ταμείων εκμετάλλευσης λεωφορείων, τα ΚΤΕΛ. Αυτά λειτουργούσαν από το 1941 υπό το βλέμμα του Οργανισμού Ελέγχου Αστικών Συγκοινωνιών.
Το 1929 η ίδρυση της ΗΕΜ είχε σαν αρμοδιότητα τη λειτουργία των τραμ, τρόλεϊ και λεωφορείων σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας και του Πειραιά.…
περισσότερες πληροφορίες εδώ
Βρείτε μας και στη σελίδα μας στο Facebook: