- Διαφήμιση -

Όταν τα λεωφορεία είχαν εισπράκτορα

Μιά βόλτα στο παρελθόν

Μετα­φε­ρό­μα­στε σε μια άλλη επο­χή. Τότε που τα λεω­φο­ρεία στην παλιά Αθή­να είχαν εισπρά­κτο­ρα και εισι­τή­ριο 1 Δραχ­μή. Η τιμή μέσα σε λίγο διά­στη­μα θα αλλά­ξει σε 30 ή και 50 δραχ­μές. Δίπλα από τον οδη­γό υπήρ­χε ένας κλει­δω­μέ­νος συνή­θως πορ­το­κα­λί κουμπαράς.

Το Ελλη­νι­κό κρά­τος έδω­σε άδειες για τη λει­τουρ­γία αστι­κών συγκοι­νω­νιών στις αρχές του 20ου αιώ­να. Το 1952, πραγ­μα­το­ποι­ή­θη­κε η ίδρυ­ση έξι κοι­νών ταμεί­ων εκμε­τάλ­λευ­σης λεω­φο­ρεί­ων, τα ΚΤΕΛ. Αυτά λει­τουρ­γού­σαν από το 1941 υπό το βλέμ­μα του Οργα­νι­σμού Ελέγ­χου Αστι­κών Συγκοινωνιών.

Το 1929 η ίδρυ­ση της ΗΕΜ είχε σαν αρμο­διό­τη­τα τη λει­τουρ­γία των τραμ, τρό­λεϊ και λεω­φο­ρεί­ων σε κεντρι­κούς δρό­μους της Αθή­νας και του Πειραιά.…

 

περισ­σό­τε­ρες πλη­ρο­φο­ρί­ες εδώ

Βρεί­τε μας και στη σελί­δα μας στο Facebook:

Οι Συγκοι­νω­νί­ες σήμερα

- Διαφήμιση -

- Δια­φή­μι­ση -

- Δια­φή­μι­ση -

- Διαφήμιση -

- Δια­φή­μι­ση -

You might also like
Leave A Reply

Your email address will not be published.